Angelica Linnéa Wahlgren

Don't wait up

Publicerad 2016-08-22 19:18:12 i Creative, Daily, Pics,

Den där bristen på danssteg i augusti märktes vill jag lova. Eller ska vi säga märks? Mina beeeen... 
Skärpning på det! 
Himla kul var det i alla fall! Och skärpning blir det redan nästa vecka då träningen drar igång. 
 
Denna måndag har släpat sig fram. Trots det att jag sov fram till halv nio i morse! (!!!!!) 
Var iväg hela förmiddagen, eftermiddagen spennderade jag ute och nu är jag i full färd med att rensa ut år av teckningar och skisser. Känns som om jag stoppat flera månader av mitt liv rätt i sopsäckar.. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica

Hejhej och hemskt välkomna hit! Här hittar ni en dam på 21 år som precis hittat tillbaka till livet efter ett x antal år i en anorektisk bubbla. Till vardags jobbar jag på Nille och Sweet i Mjölby. Resterande tid tillbringar jag helst i danssalar och på dansbanor. Debuterade nyligen som tävlingsdansare i bugg så en del träningsprat kan förekomma! Utöver detta lär ni hitta en hel hög med fotografier då jag gärna håller till utomhus med kameran i högsta hugg. Diverse teckningar och tillbakablickar är nog också att räkna med. Enjoy! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela