Angelica Linnéa Wahlgren

Formex = Extra lön

Publicerad 2016-08-27 19:25:27 i Inspo, Pics,

I torsdags åkte chefen min upp till Stockholm för årets Formex-mässan. Fick massa bilder skickade till mig under dagen och hjälp, vad prylar!! I alla fall så kom han tillbaka med "lite" smakprover som jag fick med mig hem. 
 
Pepparkakor, saffransskorpor och knäckebröd från Åre. To die for alltså. Magiskt! 
En chokladkaka med rosépeppar från Dolfin, himla spännande kombo! 
 
Winergum, 100% Vegetariska. Trodde aldrig jag skulle känna smaken av detta igen. Sätter sprätt på sötsuget och kickar in sockerchokarna som när man var 6 år. 
 
Ljus choklad som är mörk. Var väldigt fundersam över hur sjuttan de skulle se ut och smaka då jag inte är något större fan av ljus choklad. Men mmm... Den ser ljus ut, den smakar lite ljusare visst, men är ändå inte lika söt som mjölkchoklad. 
 
 
Och så mina favoriter! (Förutom lakritsen då) 
Två chokladkakor från Vanini, en med smak av päron & kanel och en med smak av rosmarin (Trodde verkligen inte att den sistnämnda skulle vara god men OMG. Den sprängde typ upp munnen och ut i öronen, SÅ god!!! Hade lätt kunna sluta hela kakan på en dag) 
 
Inget slåt ju dock Bülows lakrits med chokladöverdrag. Vet inte hur många olika smaker det finns, men än så länge har jag inte stött på någon som inte är god. 
 
Jag må ändå medge att jag är rätt lyckligt lottad som är omgiven av detta flera dagar i veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica

Hejhej och hemskt välkomna hit! Här hittar ni en dam på 21 år som precis hittat tillbaka till livet efter ett x antal år i en anorektisk bubbla. Till vardags jobbar jag på Nille och Sweet i Mjölby. Resterande tid tillbringar jag helst i danssalar och på dansbanor. Debuterade nyligen som tävlingsdansare i bugg så en del träningsprat kan förekomma! Utöver detta lär ni hitta en hel hög med fotografier då jag gärna håller till utomhus med kameran i högsta hugg. Diverse teckningar och tillbakablickar är nog också att räkna med. Enjoy! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela