Angelica Linnéa Wahlgren

Bananas

Publicerad 2016-08-27 15:15:12 i Pics,

Jag är så lyckligt lottad, HUR kan jag ens ha så fina människor omkring mig? 
 
Veckan har sugit rakt igenom, ända fram till igår. Åkte till Sofia direkt efter jobbet. Skulle varit där strax innan 7, men jag mitt klantarsel sätter mig på fel buss och är inte framme förän halv 8 ish. Döhungrig och genomsvettig. 
Damen hade dock dukat upp så fint för en liten dejt så vi placerade oss direkt, och där var vi sedan fast till halv tolv då vi bestämde oss för att vandra ner till torget. 
 
En vända på Harrys blev det, där plockade vi även upp en tredje kompanjon. Denne hakade sedan på oss ut på upptäcksfärd i Lektorshagen innan vi återvände till Sofia för, låt oss kalla det, efterfest. 
Så himla kul kväll och natt alltså! Väldigt spontan och... märklig. Det hela slutade med att vi däcka i soffan när solen var på väg upp. Vem som somna först förblir dock ett mysterium. 
 
Så himla mysigt. Dock SÅ varmt. Borde kanske inte skriva att vi satt och käka i bara BH. MEn nu gjorde jag visst det ändå. Så jäkla petigt behöver det inte va. 
 
 
Någonstans mellan vinglasen tyckte vi också att det vore jättekul att se likadana ut. 
 
 
 
Disko i skogen
 
Satan vad jag tycker om den bruden! 
 
/Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica

Hejhej och hemskt välkomna hit! Här hittar ni en dam på 21 år som precis hittat tillbaka till livet efter ett x antal år i en anorektisk bubbla. Till vardags jobbar jag på Nille och Sweet i Mjölby. Resterande tid tillbringar jag helst i danssalar och på dansbanor. Debuterade nyligen som tävlingsdansare i bugg så en del träningsprat kan förekomma! Utöver detta lär ni hitta en hel hög med fotografier då jag gärna håller till utomhus med kameran i högsta hugg. Diverse teckningar och tillbakablickar är nog också att räkna med. Enjoy! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela