Angelica Linnéa Wahlgren

2016.08.21

Publicerad 2016-08-21 10:16:10 i Daily,

Mooorning m8's! 
 
Slutet av augusti, och redan höst.  Var tvungen att vända när jag gick ut i morse, hämta kameran och en tröja. Kallt? Dagg? Fint var det i alla fall, därav den plötsliga fotobomben. 
 
Sommaren tar i vilket fall som helst ett officiellt farväl idag. Sista utedansen äger nämligen rum ikväll! Såg också att höstens schema på klubben kommit ut, enligt detta ska jag dansa måndag, tisdag och torsdag.. plus socialdans på söndagar. Käre min tid, och jag som inte tagit ett danssteg på snart två veckor...
 
Taggad till tusen är jag i alla fall, ska bli skönt med lite rutiner på det igen! 
 
Cheers//

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica

Hejhej och hemskt välkomna hit! Här hittar ni en dam på 21 år som precis hittat tillbaka till livet efter ett x antal år i en anorektisk bubbla. Till vardags jobbar jag på Nille och Sweet i Mjölby. Resterande tid tillbringar jag helst i danssalar och på dansbanor. Debuterade nyligen som tävlingsdansare i bugg så en del träningsprat kan förekomma! Utöver detta lär ni hitta en hel hög med fotografier då jag gärna håller till utomhus med kameran i högsta hugg. Diverse teckningar och tillbakablickar är nog också att räkna med. Enjoy! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela